onsdag 29. august 2012

Sage One mine snørevalg som passer perfekt !

En hel lakse sesong med Sage One i hånden ( Fra Os elven til Gaula med Sage One #8  9,6Fot )
Sage One "MINE" snørevalg til denne stangen som raskt har blitt min favorittstang...
Sage firmaet skryter denne stangen opp i skyene med alle slags superlativer,  and guess what?
It's all Fxxxx true!
Denne stangen er laget for å være en "allround stang" som passer til alt, og det har de klart etter min mening, " If you dont belive the hype?  cheggit out yourself !
Prøv Sage One om du får muligheten hos din nærmeste forhandler.

Et par ting som jeg synest er fantastiske med denne stangen:
  • Tuppen samt hele stangen er stabil den er aldri nærvøs ustabil selv med mye line ut av tuppen
  • Utrolig rettnings stabil (snøret retter seg ut på langt hold+mye bedre enn andre stenger)
  • Den er utrolig lett samt fantastisk å fiske med lenge lenggggggee.
  • Den fisker utrolig bra med få meter utenfor tuppen som med hele klumpen ut av ringene no  problem!
  • Den er sinnsykt sterk og har rygg som en elefant.
  • Slenger lett over store fluer,kulehoder,tungsten = Piece of cake!
  • Dyrisk bra å kaste med, faktisk den eneste stangen jeg føler jeg kan gjøre alt med uansett hva det måtte være samt jeg savner ikke en eneste av mine gamle stenger!
Kort fortalt den beste stangen jeg noensinne har prøvd and it's the One for me!

Negativt om stangen?  kunne vært en styggere tube til den sånn at jeg ikke trengte å være forsiktig med tuben også ..he.he...

Snører som passer som hånd i hanske til Sage One:
  1. Loop Evotec 100 WF Flyt                      (lengde klump 10,4meter)
  2. Loop Evotec 100/Intermediate              (lengde klump 10,4meter)
  3. Loop Evotec  85 WF Flyt                         (lengde klump 8,5meter derav navnet 85 )
  4. Rio Bonefish                                          (lengde klump 15,1)
  5. Rio Grand
Loop Evotec 100 snøret er uansett mitt beste valg av alle snører jeg har brukt
dersom jeg skulle hatt kun et snøre hadde det blitt nettopp dette snøret i både flyt samt intermediate!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar