lørdag 19. oktober 2013

Rypejakt på Hamlagrø (Blodslit) men sinnsykt flott vær!

Reiste fra Bergen den 11 Oktober rundt 12 tiden etter litt proviant hamstring (Cola+digg)
Etter avtale møtte jeg en person skikkelse i Voss sentrum etter avtale på Foto.no .... skulle kjøpe en proff blits til Canon Speedlight 580 EX II , som jeg kjøpte da tilbudet var for godt...this shit is build to last 4ever!

Etterpå bar det rett opp til Hamlagrø, men til tom hytte, fuglen var fløyet til fjells?? what??
Joda Torstein men ungfolen sønnen has Torstein var gått på laus på fjellet...på Rypejakt???
Minnet meg om Hege Schøyen som fant store krøllete lyse hår etter dama på samvirkelaget på sagenes...he.he
Joda fant dem, eller retter sagt de fant meg etter og ha studert min pelikangange mot lurevannet
Men etter noen biter med sjokolade forsvant bermen mot hytta igjenn, mens jeg selvfølgelig ble igjenn for å fiske.
Det hører med til historien at det ble lite fisking men masse bilder:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar