mandag 17. oktober 2011

Her kommer test av sko Crispi Skarven!

Crispi Skarven fjellsko (test)
Crispi Skarven fjellsko

Har nå brukt denne skoen en halv sessong og må si at jeg stille meg litt undrende til Villmarksliv samt Klikk sin test av denne skoen ....
Her er min vurdering av denne skoen...den har en høy komfort uten tvil samt gode egenskaper som;
Vridningsstabil,Dual tech Gore-Tex samt tykt lær....... men den er livsfarlig på fjell og steinete underlag
faktisk vil jeg si at de er på fjellunderlag...ubrukelige...
En bra allroundstøvel til alt annet enn fjellterreng...der er de ubrukelige punktom!
Dette er en bra støvel i lavt terreng uten mye fjell!
til denne prisen kr 2445 (xxl) burde en kunne forvente en støvel som funker mye bedre på stein!
Egentlig litt patetisk masse av de testene som kommer for når alt kommer til alt så må gripeevnen i sålen være best mulig PUNKTOM!



Neste fjellsko jeg skal ha blir det av merket La Sportiva 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar