søndag 29. mai 2011

Ny stangserie fra det norske firmaet Zpey

Zpey systems har nå gitt ut 1 ny stangserie på markedet med ørret serien "Dreamcatcher"
Den skal testes ut snarest!

Fjordårsmodellen "Infinity" som er oppgitt som en stang for "Throphy waters"
Infinity virker som en "knall stang" har prøvd den med forskjellige snører , så muligens har jeg "smellt" på en ny stang... Zpey INFINITY Pris: ca4700kr
personlig liker jeg stenger som takler det meste og det gjør nettopp denne stangen
personlig kaster jeg 80 prosent vannkast!
så den blir muligens min nye laksestang......

Eller jeg ryker på den nye Hardy SINTRIX! Pris: ca5800
Som har en fantastisk "spenst" den er mye lettere + den kaster bedre
med lettere snelle samt den extreme styrken i det nye materialet SINTRIX har kanskje bransjen utkonkurert seg selv????? en stang i klasse #6 til alle typer fiske? genialt ...
uansett så kommer en review snart i løpet av et par dager på denne stangen samt Infinity


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar